Sayfalar

24 Ocak 2013 Perşembe

Blog mu, o da ne ?



Şimdi ben, kendim, bizzat 12. sınıf öğrencisiyim her fırsatta söylemekten çekinmediğim gibi yine söyleyeceğim 2 ay sonra YGS dört buçuk ay sonra da LYS'ye gireceğim ondan sonra da... sonrası Allah kerim :) Yani sizin de hak vereceğiniz gibi hayatımın en yoğun dönemlerinden birini yaşıyor olmam lazım ama ben sisteme yenik düşmedim :) Her 12. sınıftan farklı olarak ders çalışmıyorum ve gelecek planlarım arasında  da yok :) Bu zamana kadar planladım olmadı bari bundan sonra da akışına bırakayım.12. sınıfa başlarken keşfettiğim ve ders çalışmama engel olan sebeplerden biri belki de en büyüğü blog [Merve Fatma arkadaşıma özel eğer burayı okuyorsan sen geçen yıllarda da çalışmıyordun suçu bloga atma deme belki 12. sınıf psikolojisi ile çalışırdım:)] işte blogla tanışma hikayemi anlatacağım burada.Benim öyle Youtube'da rastgele gördüğüm bir K-pop şarkısıyla aşık olduğum bir oppam ve fanı olduğum bir grubum yok bu yüzden blogla tanışma hikayemle yetineceksiniz :)

Günlerden bir gün yine her zamanki gibi ders çalışmak dışında hiç bir işim yok e o da benim işime gelmiyor.Dışarıda aklıma gelen bin bir türlü konudan eser yok Google'ı açmışım bir konu bulup araştıracağım ders çalışmaktan kaçmak için:) İşte Kore ile ilgili bir şey yazmışımdır kesin sıkılınca böyle yapardım çünkü.Bir siteye girdim en azından ben öyle düşünüyordum o sıralar blog nedir bilmiyorum:) Saadet Kore'de blogunun Kore'ye gidiş hikayesini okuyorum bir video ile Koreyle tanıştığını ve ani bir kararla da değişim yaparak gittiğini falan okuyoruz kuzenimle sonra ilgimi çekti aşağıda da ''sonraki yazı'' gibi şeyler görünce okumaya başladım ben her gün başka bir zaman da PERİ TV diye bir blogla tanıştım tabii yine tesadüfen bu iki blog da sık kullanılanlarda yerlerini aldılar bu arada ben Peri TV'nin bütün yazılarını okudum hala çakmadım blogun ne olduğunu:) Evet bir bloggerın bütün yazılarını okuyup bitirdim sonra bu site(!) neymiş ben de bir kayıt olayım diye girdim Periyi takip ettim sonra hatırladım Saadet'te de aynı buton vardı onu da takip ettim ki ne göreyim ikisi de aynı kapıya çıkıyor:) Sonra anladım ki net aleminde böyle bir çete varmış :) Dünya üzerinde bir sürü blogger varmış o sırada aklıma 3 Idiot'taki Raju'nun blogu ve de Playfull Kiss'teki Seung Jo'nun annesinin blogu geldi:) Ne kadar da ayrıntıya dikkat ediyorum değil mi? İşte blogun ne olduğunu öğrenmemle kendime de bir tane açmam bir oldu :) Niyetim neydi ne yazacağımı düşündüm hiç bilmiyorum öylesine açtım işte :) Zaten uzun(!) bir süre de etkin olmadım keşke biraz da olmasaydım ama neyse :)

Belki iyi bir yazıcı değilim ama iyi bir okuyucuyum hatta iddia ediyorum bazı bloggerların yazılarını kendilerinden bile çok okumuş olabilirim:) Mesela yukarıda yazdığım Peri TV'nin her postunun altına yorum yapan bir kız vardı hatta gıcık olmuştum böyle her yazının altında görmekten :) En son bakayım dedim kimmiş bu ? guzzi's world ^^ Evet okuyorsan itiraf ediyorum ilk başlarda sana gıcık olmuştum :) Baktım ve gördüm guzzi adında dünyaya tek geliş amacını yorum yapmak olduğunu düşündüğüm biri işte :D Evet ben de çoğu yazıyı okuyorum ama hepsinin altına da yorum yaparak okuduğunu göstermek zorunda değilsin :P haha biraz kıskandığım için çamur atıyor olabilirim çünkü blogtan haberim olmadan önce okuduğum Peri Tv'yi ve Saadet'i saymazsak her yazısını okuduğum ve beğendiğim tek blogger :) Aslında beğendiğim bir çok blogger var hatta beğenmediğim yok diyebiliriz ama bütün yazılarını bitirmedim onların :) Roman okuyor gibi post okuyorum resmen ya :) Ama böylesi daha eğlenceli yani iyi bir okuyucuyum derken öylesine demiyordum bir gün hiç sesim soluğum çıkmazken sizin de bir yazınızın altına bütün yazılarını bitirim diye yorum atabilirim :) Sürpriz olur ama severim sürprizleri özellikle ben yapınca ^^

Bana da yaz demeyegörün hiç sıkılmıyorum maşallah ama çok uzattım zaten sevdiğim boggerlar yan taraftan görülüyor oradan bakıverin bi zahmet her şey de devletten beklenmez ki canım :)

Varın siz karar verin blogla tanışmam iyi mi olmuş kötü mü?

6 yorum:

  1. Hahahahha biri birgün birilerinin yazıları altına yorum yazdığın için insanlar sana gıcık olacak dese vallaha gülemezdim bile şaşkınlıktan XD Alemsin vallaha :D Neyse sonradan düzelmiş aramız :P

    not: Ders çalış ama olmaz böyle XD

    YanıtlaSil
  2. Ben de bilmiyorum hiç tanımadığın bir insana neden gıcık olursun ama... ama ben başlarda sinir olduğum bir insanı da sonradan kolay kolay sevmem yani bir de o var :P :)

    nota cevap: Ancak nota düşülürdü zaten böyle bir şey diyorum ve de senin de bir yazında sınav dönemimde çalışmadığın gibi bir şey hatırladığımı da söylemekten geri kalmıyorum :P Neyse zaten kötü örnek örnek değildir hehe Ben çalışacağım:D

    YanıtlaSil
  3. Gördüüm ve hemen de yazdım ^^

    YanıtlaSil
  4. Yazının giriş bölümünde kendimi gördüm. Blog şeysini 12. sınıfta keşfetmiş, çalışması gereken fakat aklı başka yerlerde olan gariban. Ama aramızda epey fark var, sen çalışmıyor olmayı dert edinmemişsin zamanında, bu iyi bir şey, bense vicdan azabından psikolojimi bozup duruyorum. Bir de gelecek planlaması yapmamış olman alışılmışın dışında, şimdi düşününce çalışmadan gelecek planlaması yapmak daha saçma geldi :) çok saçmaymışım :)
    Benim için şu yazıyı oku ve ellerini açıp şöyle ağız tadıyla 'Şükürler olsun Allah'ım' deyiver. :)
    (Beni anlayan birini bulunca hemen gevezelik ediyorum işte, kendine iyi bak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojin bozulmasın da dert edinmemek de çok iyi bir şey değilmiş :) Gerçekten sonra pişman oldum yani sen en iyisi elinden geleni yap gerisi zaten kısmet :)
      Hayıır hayal kurmak güzeldir. Plan olarak değil de benim de geleceğimle ilgili biir sürü hayalim var :D
      Haha tamamdır :D
      Sen de kendine iyi bak canım gevezelik etmek çok rahatlatıyor insanı çok iyi biliyorum bunu :D Sen istediğin zaman gelip istediğin kadar gevezelik edebilirsin hem PDR okuyorum ya ben bi nevi rehberlik :D
      Benim hocam hep rahat olan kazanıyor bu sınavları derdi gerçekten çok haklı çalışmayı bırakma ama çok da takma, FIGHTİNG :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...